STARE WAZE

spookyx

Am creat răspunsuri în forum

Vizualizare 15 articole - 16 la 30 (din 33 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • spookyx
    Keymaster

    Cauza pentru care rapoartele nu rămân este că ele sunt infirmate de ceilalți utilizatori.

    Am operat niște modificări acum o săptămână și am scăzut condițiile necesare pentru a prelua un raport de la un utilizator de încredere.

    Dacă ați fi avut numele de utilizator la profil, aș fi putut să vă caut în jurnale și să vă spun cam care a fost motivul pentru care nu a apărut.

    spookyx
    Keymaster

    [quote quote=1476]salut,
    sunt in lista de incredere din 2015 (si am trusted 1), dar gropile semnalate de mine dispar dupa 3 ore…
    nashpa!

    [/quote]

    ești sigur că dispar toate? dacă o groapă raportate este infirmată de ceilalți utilizatori, ajunge să dispară „prematur” și atunci sistemul nu o mai preia. o să verific.

    am luat în considerarea ajustarea mecanismului astfel încât să fie condiția puțin mai relaxată. prin alte cuvinte există un timp minim de viață pe care îl verific pentru ca raportul să fie preluat. în funcție de rangul utilizatorului de încredere, cu cât rangul e mai mare, cu atât timpul minim de viață necesar este mai mic. verific și revin cu detalii că nici eu nu mai știu exact timpii.

    în răspuns la: Lipsa harta #1457
    spookyx
    Keymaster

    [quote quote=1452]Salut!
    Cum pot sa descarc harti cu alte tari din Europa?

    [/quote]

    Hărțile se descarcă automat. Ele se actualizează cam zilnic.

    în răspuns la: Probleme descarcare harta Europa #1456
    spookyx
    Keymaster

    Hărțile se descarcă automat și sunt actualizate aproape zilnic.

    în răspuns la: Legături utile și întrebări frecvente #1361
    spookyx
    Keymaster

    [quote quote=1358]Nenea Adminu’ nu ne zici si noua ce se intampla cu “wazele” ? Sa inteleg ca a devenit chiar asa romanesc acest Waze de merge exact ca tara noastra “draga”? L-a “asfaltat” cineva romaneste de nu mai functioneaza cum a functionat pana acum 2 luni in urma?

    Exact cum a mentionat colegul de mai sus, am intalnit si eu cam aceleasi probleme si am dat vina pe telefonul meu. Dar nu e asa. Tel meu merge bine. Sunt prea multi cunoscuti ce au intampinat probleme. Parca e prea de tot a dracu’ coincidenta sa se strice la toti telefonul, gps-ul etc …. De la routari defectuoase, la pozitionari cu eroare mare, pana la raportari cu lag mare. Ca sa nu mai zic ca cel putin la mine ultima actualizare in cont a fost facut acum 17 zile. Eu inteleg ca e free aplicatia ……. dar parca acum e prea “free”.

    M-as mira eu ca nici un nenea admin sa nu mai intre timp de o saptamana pe forum ….. barem spune-ne ca nu stii ce se intampla, ca te depaseste ….. orice …. doar comunica si tu cu noi.

    Eu cred altceva ….. el – nenea adminu’ – stie de problemele astea multe si lucreaza in secret sa le repare si o sa vina in curand cu o surpriza. Nu-i asa ??

    [/quote]

    Sunt probleme temporare cu actualizarea clasamentului, punctelor și a deplasărilor.
    Detalii aici:

    Probleme cu actualizarea punctelor, deplasărilor și clasamentului

    Rog să continuați discuția în topicul aferent pe acest subiect.

    „Nenea adminu”, adică eu, sunt doar admin pe acest site/forum/grup facebook/pagina facebook. Nu sunt adminu’ Waze.

    Cât privește problemele semnalate de voi, rog să reveniți pentru fiecare problemă împarte, într-un subiect dedicat să le discutăm, inclusiv cu exemple.

    În rest nu cunosc să existe probleme majore și acum vreo 2 zile a fost lansată versiunea 4.9.0.2 (Voi crea topic special pentru asta) și îl voi adăuga aici.

    În rest majoritatea covârșitoare a utilizatorilor nu au problemele semnalate de voi:

    • GPS-ul și poziționarea în mare parte ține de telefon și alți factori
    • Rutarea este generată/servită de către server, aplicația doar o afișează, deci nu are treabă ruta cu versiunea aplicației și nu cunosc să fie probleme generale cu rutarea. Niște exemple ar fi de ajutor.

    Inclusiv ajutorul nostru este free și o facem voluntar.

    PS: să dau o notă amuzantă celor ce zici tu: se lucrează în secret la mașinile zburătoare. Atenție! Stol de păsări raportat în față!

    în răspuns la: Fără gps #1350
    spookyx
    Keymaster

    Bună ziua.
    De cele mai multe ori problemele de GPS au legătură cu sistemul de operare și nu cu aplicația Waze în sine.

    Cel mai bine e să verifici alte aplicații de testare a GPS-ului dacă funcționează corespunzător. Recomand să cauți pe internet soluții de îmbunătățire a recepției GPS.

    Citește aici:
    https://support.google.com/waze/answer/6083679?hl=en

    If the issue persists, try performing the following suggestions:

    Turn on Android’s Assisted GPS feature (available on some devices under Settings > Location & Security). Both Use Wireless Networks and Use GPS Satellites should be checked.
    Reset the AGPS data in your device using GPS Status & Toolbox or similar app from Google Play store.

    în răspuns la: Statii de alimentare cu carburant-benzinarii #1349
    spookyx
    Keymaster

    Salut.
    Nu există o modalitate de a seta vizibilitatea benzinăriilor pe hartă.

    Acestea apar automat în funcție de dimensiunea lor, viteză și câte alte denumiri/elemente apar pe hartă la acel moment.

    Dacă perimetrul unei benzinării desenate pe hartă nu depășește 400mp, ea nu va apărea pe hartă.

    Dacă ai văzut icon-uri cu logo ale unor benzinării pe hartă, ele apar așa pentru că respectiva rețea de carburant își face reclamă pe Waze să atragă șoferii.

    în răspuns la: concatenare conturi #1348
    spookyx
    Keymaster

    Conturile nu pot fi din păcate concatenate (merge).

    https://support.google.com/waze/answer/6286274?hl=en&ref_topic=6287173

    I want to merge 2 accounts I created.

    We are unable to merge accounts. Please choose one account to use and work your way up the Waze ranks and scoreboard!

    în răspuns la: Waze on moto #1347
    spookyx
    Keymaster

    Waze nu a fost creat pentru a fi folosit de motocicliști, deci, nu se adresează motocicliștilor.

    Waze are suport doar pentru mașinile normale (private) și mașinile taxi (pentru care sunt străzi special desemnate pe hartă pe care ei pot accede).

    Iar cât privește datele de trafic transmise de tine, Waze funcționează cam așa:
    dacă ești singurul wazer pe drum, evident, le va lua în calcul.
    dacă sunt mai mulți, va ignora datele tale crezând că „păcălești” traficul. La fel face și cu cei care merg pe linia de tramvai mai rapid decât restul, îi va ignora.

    în răspuns la: Recuperare cont waze #1346
    spookyx
    Keymaster

    Din păcate am observat că uneori unii utilizatori au probleme în a-și recupera contul după ce fac migrația pe un telefon nou sau resetează telefonul la setările din fabrică și se face instalarea pe „curat”.

    Pentru a evita astfel de situații recomandarea este de a configura contul și să îi asociați: număr de telefon, email și (opțional) facebook.

    Unii utilizatori au reușit recuperarea contului după mai multe încercări.

    Recomand să încercați următoarele:
    I’m using a new phone and want to use my existing Waze account.
    https://support.google.com/waze/answer/6271015?hl=en

    Recuperarea parolei
    https://support.google.com/waze/answer/6270878?hl=en&ref_topic=6270877
    https://www.waze.com/ro/forgot_password

    I get a „Bad news, Bucko!” message when I try to log in.
    https://support.google.com/waze/answer/6272587?hl=en&ref_topic=6272582

    Actualizare. Încercați și activați întotdeauna SmartLock (din setările de cont în aplicația Waze). Vă va autentifica automat de fiecare dată când reinstalați aplicația sau vă mutați pe un cont nou. Mai mult, știe să salveze conturi multiple pe același cont de google (gmail), dacă aveți mai multe dispozitive

    • Acest răspuns a fost modificat acum 6 ani, 8 luni de către spookyx.
    în răspuns la: Legături utile și întrebări frecvente #1344
    spookyx
    Keymaster

    [quote quote=1339]Buna ziua.
    Cum pot sa configurez planerul de calatorii? Mai precis: setez o destinatie la delasari planioficate si ora la care vrau sa ajung. OK, dar vreau sa precizez si ca voi face o escala de x minute la o alta adresa. Se poate asa ceva si daca da cum?
    Multumesc.

    [/quote]
    Planificarea călătoriilor nu permit, momentan, adăungarea unui punct intermediar.
    Totuși poți face planificarea a două deplasări: de la start până la punctul intermediar și a doua deplasare de la punctul intermediar la destinație.

    • Acest răspuns a fost modificat acum 7 ani, 6 luni de către spookyx.
    în răspuns la: Legături utile și întrebări frecvente #1343
    spookyx
    Keymaster

    [quote quote=1339]Buna ziua.
    Cum pot sa configurez planerul de calatorii? Mai precis: setez o destinatie la delasari planioficate si ora la care vrau sa ajung. OK, dar vreau sa precizez si ca voi face o escala de x minute la o alta adresa. Se poate asa ceva si daca da cum?
    Multumesc.
    [/quote]
    Salut. Referitor la stickere, nu avem momentan. O să încercăm să facem altele noi în viitorul apropiat.

    în răspuns la: Waze pe windows phone #1274
    spookyx
    Keymaster

    Salutare tuturor,

    da, așa este, Waze nu a mai dezvoltat aplicația pentru platforma Window Phone de mai bine de 2 ani de zile…

    Nu se întrevede nimic la orizont, din contra, tot mai mulți dezvoltatori renunță la Windows Phone pentru că reprezintă 1% din totalul dispozitivelor mobile de pe piață… și e în continuare în cădere. Chiar și HERE Maps a anunțat că renunță la dezvoltarea aplicației pentru Windows Phone.

    Cât despre problema ta, nu știu ce să zic, încearcă să cauți un răspuns / rezolvare pe forumul waze.com … poate sunt și alții cu probleme asemănătoare.

    în răspuns la: waze pe navigator #1273
    spookyx
    Keymaster

    Salut.

    Definește, te rog, navigator. Nu prea înțeleg.

    Te referi la o navigație dedicată sau universală de mașină?

    Dacă aceasta rulează Android, de exemplu, da, poți instala, dar trebuie să ai și conexiune internet.

    în răspuns la: Lipsa harta #1272
    spookyx
    Keymaster

    Salut.

    Dacă nu apare harta încearcă să intri în meniu – setări – avansat – transfer de date – reîmprospătează harta.

    Dacă tot nu merge recomand să:
    – dezinstalezi aplicația și instalare nouă
    sau
    – să te duci în Setările Android – Manager Aplicații – Waze – Clear Data și Cache.

    Va trebui să reconfirmi contul. Dar ar trebui să meargă. Eu tot Note 4 am și nu am probleme de genul.

Vizualizare 15 articole - 16 la 30 (din 33 în total)